دانلود بازی اندروید
ورزشی
ورزشی
پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:, :: 22:29 :: نويسنده : زبل دایی

دانلود بازی چراغ جادو Akinator the Genie 2.4

 
 

 

 دانلود بازی زیبای چراغ جادو

بازی اندروید جادویی

 

آیا دوست دارید با یک بازی بسیار سرگرم کننده و تا حد بسیار عجیب برای اندروید ، اوغات فراغت خود را بگذرانید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ، با معرفی بازی Akinator همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم با معرفی Akinator ، بازی با ذهن شما را آغاز کنیم. در این بازی شما در ابتدا به یک شخصیت فکر می کنید ، این شخصیت می تواند ذهن شما را بخواند و نام شخصی را که به آن فکر میکنید را اعلام کند ! بله درست متوجه شدید ! روال انجام بازی به این صورت است که با انتخاب نام یک شخصیت در ذهن ، سوالات Akinator از شما شروع می شود. این شخصیت با پرسش تعدادی سوال ساده نظیر محل زندگی شخص مورد نظر ، سن ، شغل و… در نهایت نام و تصویر شخص مورد نظر شما را برایتان به نمایش می گذارد. تصور نکنید این بازی فقط شامل حدس شخصیت های خارجی می شود ! شخصیت های معروف ایرانی نیز در این بازی گنجانده شده اند ، شما می توانید هر بار شخصیت های مختلفی را امتحان کنید ، برای مثال می تواند به فوتبالیست محبوب یعنی علی دائی ، یا بازیگرانی نظیر بهنوش بختیاری ، مهران مدیری و… اشاره کرد. علاوه بر این ها ، شما می توانید شخصیت مورد نظر خود را نیز به صورت سفارشی در این بازی بگنجانید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 
 
 

 

 

 
 
 

دانلود بازی محبوب و بسیار زیبای خانه سازی TETRIS® ۱٫۰٫۱۲

 

 

 

دانلود بازی جدید و گرافیکی خانه سازی بازی خانه سازی اندروید

آیا دوست دارید با انجام یک بازی زیبا ، خاطره ی بازی های گذشته در زمان کنسول های دستی و آتاری در اندروید شما زنده شود؟ پیشنهاد می کنیم بازی تتری سرا از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

در نسخه جدید بازی محبوب تتریس ، شاهد سازگاری هایی بیشتر با محیط های اجتماعی هستیم. با انجام مراحل مختلف از این بازی و پیش روی در سطح امتیازات ، قادر هستید امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در بازی تتریس شما قادر هستید در یک سطح ، به صورت تک به انجام مراحل بپردازید و از ویژگی های اجتماعی جدید در آن نهایت استفاده را ببرید. در حرکات کنترلری جدیدی که در نسخه جدید این بازی گنجانده شده است ، می توانید همانند حرفه ای ها حرکاتی جدید را عملی کنید ، قطعات مربوط به هر مرحله را با کشیدن روی صفحه لمسی تغییر شکل داده و آنان را در جای مخصوص خود قرار دهید ، با گذر از مراحل پیش رویتان می توانید قدرت خود دو چندان کرده و از آنان در مراحل دشوارتر بهرمند شوید. امیدواریم لذت ببرید.

 
 
 

 

 
 
 

دانلود بازی قطعه قطعه کردن میوه ها Fruit Ninja vs Skittles

 
 

 

 دانلود بازی میوه ها

بازی بریدن میوه اندروید

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نگارشی جدید از بازی محبوب و پرطرفدار Fruit Ninja را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

جهان با رنگارنگ ترین محیط سری بازی های Fruit Ninja رو به رو می شود ! Fruit Ninja vs Skittles جهانی است که در آن افسانه به حقیقت تبدیل می گردند. واژه ها در وصف هیجان بی نظیر این بازی نا توان هستند ، پیشنهاد می کنیم خودتان این بازی را امتحان کنید ! این بازی دارای گیم پلی جدید و به روز شده ای است ، شاید عده ای آن را یک دگرگونی اساسی بنامند ، اما چیزی که مسلم است این است که شما معتاد این بازی خواهید شد ! آیا برای یک سرگرمی جدید آماده اید؟ اشیاء جدید برایتان به بالا پرتاب می شوند ، حرکت همیشگی را در نسل جدید بازی Fruit Ninja یعنی Fruit Ninja vs Skittles نیز تکرار کنید.

وجود فن شمشیر استادانه برای برش ها ، از تمامی زوایا به اشیائی که بالا پرتاب می شوند دقت کنید ، مراقب باشید با انگشتان خود بمب ها را لمس نکنید ! پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

 
 
Rating: 3.7/5 (224 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Star Wars II 2

 
 

 

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

 
 

 

 
 
 

دانلود بازی فکری سرگرم کننده Fling! 1.1.4.2

 
 

 

 دانلود بازی فکری جدید

Fling1

 

ایا دوست دارید با دانلود بازی فکری و بسیار زیبا و سرگرم کننده مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از هوش و استعداد خود بهره ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید یکی از پر فروش ترین های اپ استور را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ بله ! درست متوجه شدید ! بازی Fling یکی از پر فروش ترین ها در فروشگاه نرم افزاری اپل بوده و با بیش از ۱ میلیون خرید ! این بار می توانید این بازی محبوب iOS را در آندروید تجربه کنید ، حتی با کیفیت و گیم پلی مناسب تر !

Fling یک بازی فکری با مفهومی منحصر به فرد است ! این بازی در عین سادگی ، دارای مراحلی بسیار بالا و گاهاً پیچیده است که می تواند تا ساعت ها شما را پای تبلت و یا اسمارت فونتان سرگرم کند. Fling متناسب برای سنین مختلف است ! این بازی با بیش از ۱۰۰ هزار پازل فکری ، بسیار متنوع است ، به گونه ای که هیچ کدام از پازل ها مشابه یکدیگر نیستند ! این بازی با ۳۵ سطح سختی ، به تدریج شما را با سختی های پازل ها آشنا می کند. هر یک از پازل ها دارای یک راه حل خاص هستند که تنها به آن روش قابل حل هستند. امیدواریم لذت ببرید.

 
 

 

 
 
 
 

دانلود بازی ورزشی اسکیت برد Downhill Xtreme 1.0.5

 
 

 

 دانلود بازی جدید اسکیت برد

بازی اسکیت

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

برای اولین بار در آندروید مارکت ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت ۳ بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

 
 
 

 

 
 
 
 

دانلو بازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1

 
 

 

 دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

بازی های اندروید

 

آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

 
 
 

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزشی و آدرس mohamadmosafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 6542
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

خرید شارژ ایرانسل، خرید شارژ همراه اول و خرید شارژ تالیا